Πήρε το «Old Firm» η Ρέιντζερς (vid)

Μόνο θετικά σχόλια προκάλεσε η πρωτοβουλία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να ενταχθεί στο πρότζεκτ με τίτλο “Αγνοούμενα παιδιά”, εμπνευστής του οποίου είναι η Ρόμα, παραθέτοντας φωτογραφίες χαμένων παιδιών στο βίντεο της παρουσίασης του Σίντκλεϊ!

Όπως αναφέρει σήμερα η ηλεκτρονική έκδοση της “Gazzetta dello sport”, δώδεκα αγνοούμενα παιδιά έχουν βρεθεί από το 2019 χάρη στη συγκεκριμένη καμπάνια, μέλος της οποίας αποτελεί πλέον και ο Δικέφαλος!

“Από το 2019, πολλές περιπτώσεις αγνοούμενων παιδιών και νεαρών ανθρώπων έχουν συμπεριληφθεί στα βίντεο παρουσίασης των νέων μεταγραφικών αποκτημάτων της Ρόμα. Οι περιπτώσεις που είχαν αίσιο τέλος, είναι συνολικά 12 από το 2019, με τελευταία μία 16χρονη Πολωνή που βρέθηκε χάρη στην ανακοίνωση της μεταγραφής του Σομουρόντοφ.

H συγκεκριμένη καμπάνια ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2019 χάρη στην πρωτοβουλία του τότε επικεφαλής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας της Ρόμα, Πολ Ρότζερς και συνεχίζεται ακόμα και τώρα που ο Άγγλος μάνατζερ έχει αποχωρήσει.

Επιπλέον, πολλοί σύλλογοι σκέφτονται να συμμετάσχουν στην καμπάνια “Missing Children”, με τον ΠΑΟΚ Θεσσαλονίκης να είναι ο τελευταίος που συνεργάζεται με τη Ρόμα.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση